FOLLOWER

Monday, July 20, 2015

SEMASA BERSALAMAN


Tahun pertama beraya dengan suami,
Tahun pertama beraya sebagai isteri,
Tahun pertama beraya berjauhan dari family,
Tahun pertama beraya dengan mertua.


Semuanya awesome,
Family incik lalan semuaaa ramah-ramah,
Semuaaaa best-best,
Saya langsung tak rasa awkward,
Even incik lalan gi kuala nerang,
Tinggal saya just dengan family dia pun saya tak kisah langsung, saya okey je,
Tak perlu berkepit 24jam :)


Bulan 11 ni nak pi kedah lagi,
Sepupu incik lalan kahwin,
Ok syok! Hehe


Incik lalan kata :
"Nasib isteri abang ni banyak cakap"
Incik lalan kata dia jenis tak pandai bersosial,
Dia lebih banyak sengih,
Elehhhhhh-- xda makna. Haha


Masa pagi raya,
Nak bersalaman dengan incik lalan,
Saya dah create ayat terbaik punya...
Tapi incik lalan malu2, gelak2 pula,
Ceh...


Dia kata :
"Sayang ni, suke2 cium depan org ramai"


Saya :‎
"Eh, dah halal" hahahahah‎



Ok,
Petang ni, pehabis raya dipagoh pula,
Melawat sanak saudara tercinta
:)


Lady faizal,
Fatinfashiekin


No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...