FOLLOWER

Friday, July 31, 2015

MENGEMAS RUMAH


Memandangkan saya adalah isteri yang bekerja,
So masa untuk bagi komitment 100% pada rumah hanya weekend. Kalau nak tunggu waktu balik kerja, masa sangat terhad. sebab kebiasaan fokus utama lebih kepada basuh baju / memasak untuk suami / santai malam dengan suami depan tv @ perkara-perkara simple.


Untuk menyelinap disetiap ceruk rumah seperti stor, memang memerlukan weekend sebagai penyelamat masa.


Ni single lagi ni, next year ada anak entah cemana. But tak risau sangat sebab daddy dia sangat penyayang. Dari menolong saya, saya yakin dia rela jaga anak. Haha. DAN, saya tak suka bila saya buat something ada penonton / dibantu. Biar saya buat sendiri dari awal-akhir.


Kalau incik lalan tolong saya? 
Lagi haru biru. Sebab dia pantang kalau saya alihkan something. Nak buang something. Dia sayang semua bendaaaa.... so saya suka kalau weekend dia ke kebun! Bila petang dia balik, saya dah siap memasak, dn dia happy masuk rumah sbb rumah nampak lain dn bersih. Saya suka senyuman gembira dia.


Ok, mari lah melebarkan senyuman menghadapi weekend! Sengseng lengan! Toncet kan rambut tinggi-tinggi! Mula berperang didalam rumah sendiri! Hahahahahaha


Lady faizal,
FatinFashiekin



No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...