FOLLOWER

Friday, July 24, 2015

BERMASYARAKAT


Harini rumah saya marhaban,
Sepatutnya shift saya balik petang,
So dah plan memang akan bantu mbantu mama,
Incik lalan lps kerja pun dtg pagoh.


Tp last minute,
Nieza minta MC,
Petangnya incik lalan datang farmasi,
Dia buat perangai macam kanak-kanak,
Almaklumlah, selamani saya ada disisi,
Ni 1st time gi rumah saya tanpa saya.
So dia macam panik. Hahaha.


Dia datang farmasi,
Dia buat perangai, dia kuis2 lah,
Dia minta air lah,
Dia tampal tudung saya dengan sticker harga lah,
Dia tampal jam saya dengan sticker ubat lah,
Dia tarik tudung saya lah,
Dia tarik baju saya lah.
Hahahahah.


Parah mamat ni.
selamat merewang ye sayang,
Selamat bermasyarakat.
Hahahahha


Lady faizal,
Fatinfashiekin



No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...