FOLLOWER

Tuesday, June 2, 2015

SEBULAN KAHWIN

Seronok. Masih berkepit 24jam.
Masih main lari-lari.
Masih gelak-gelak besar.
Masih meleset manja berdua.
Masih saling cuit mencuit.
Masih bergayut ditelefon.
Masih kata rindu.‎


Seronok. 
Dapat siapkan kelengkapan suami.‎
Rasa gembira dan rasa bahagia.


Kena pasti kan pakaian dia rapi,
So sterika dan saya bagai tak boleh terpisah,
Semua perkara nak berbucu.


Kena pastikan dia tak lapar,
Kerja saya kadang kala balik malam,
So kena pastikan :
-termos ada air panas andai cuaca sejuk‎
-air sirap dipeti sejuk utk dia bawa kekebun
-air jus oren takut dia kehausan
-buah yang siap dipotong
-makesure dalam tupperware makanan ringan macam keropok ikan sentiasa berisi untuk dia alas perut kalau lapar‎
-makesure bahan2 kalau dia nak mula memasak senang dicari‎


Kena pastikan baju semua clean,
Setiap pagi akan menyidai baju,
Setiap malam membasuh baju + meng-hanger baju,‎
Rumah kami memang tak ada sistem lipat melainkan boxer dan panties.
Mudah. So saya tak pening. ‎


Kena pastikan rumah rapi,‎
Segalanya rapi.


saya ada tanya dia :
"Sebulan kita kahwin, seronok tak kahwin dengan saya? "

Dia balas :
"Takkan nak jawab tak seronok" sambil gelak.

LOL.


Korang, kahwin cepat,
Kahwin seronok!!!!!


Lady faizal,
Fatinfashiekin



No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...