FOLLOWER

NUFFNANG ADS

SINDROM PENGANTIN BARU


Hari ke3 menjadi isteri,
Harini kami dah mula kerja.
Semua tanya 
"pengantinnnnnn, kenapa kerja! "
Jenuh laaa nak menjawabbbb..
Haha. Tapi happy. Sebab semua ambil berat,
Rasa disayangi ;p


Sekarang bila jadi isteri,
Utamakan suami, baru lah diri sendiri.
Buatkan suami air bila nampak dia berehat,‎
Dia minta teh tarik, tinggi saya tarik teh tu.
Sampai incik lalan terkejut dn kata 
"Peh! Betul-betul teh tarik ni! "


Bangun pagi, bangun lebih awal dari suami,
Siapkan pakaian suami luar dalam,
Siapkan air kegemaran dia,
Siapkan breakfast dia,
Baru lah siapkan diri sendiri,
Dan kejut suami bangun tidur utk solat sama dan mandi sama. Eh! Hahahahaha. Ok2, aku gurau je. Maafkan pengantin baru ni ahahaha


Lepas dia siap makan,
Cepat-cepat kemas pinggan mangkuk,
Ke bilik tolong dia bersiap,
Yela, orang lelaki ni sikat depan mata pun dia akan tanya "sikat mana yang?" padahal kat tangan dia. 
Anje angat tau.‎ Kemudian, Kemas bilik cecantik supaya dia tak bosan masuk bilik.‎


Bile suami nak pergi kerja,
Salam dn cium tangan suami,
Dan suami cium dahi,
Pastu incik lalan kata :
"Cuti dah habis, dah mula kerja, ape perasaan sayang sekarang? Sedih tak abang kena pi kerja? jangan nangis tau"‎ 


Tengahari tadi dia mesej :
"Rindu abang tak"‎


Hahahahaha.
Sindrom pengantin baru.‎
‎*tampar diri sendiri*


Lady Faizal,
FatinFashiekin

No comments: