FOLLOWER

Monday, May 18, 2015

MOMMYS YANG BERJAYA


Saya suka stalker mommys2 tau.
Serius. Saya suka tengk the way mereka surf their husband. Layan kids mereka. Saya suka. Dan serius saya respect habis! 


Antara mommys yang saya suka follow :

1) vivvy yusof : blog proudduck
-dah lah cantik gile. Fashionista gile. Suami handsome gile. Anak comel gile. Kaya gile. Berjaya gile. Nampak tak berapa banyak kegilaan yang berjaya membuatkan saya rasa "peh gile ah" haha.


2) Azlaini muhammad : facebook azlaini muhamad
-saya bersama my boss ni dah 6 tahun, dari dulu sampai sekarang semua bersama-sama. Dari kak lai ada bibik and now my boss yg ada syarikat besar ni x ada bibik. Tapi part handle suami, anak2, keluarga sendiri, keluarga mertua, jiran tertangga, memang SUPERB! Lgsg tak pernah mengeluh, dapur dia saya sgt suka!! Masakan my boss lagi lah. Saya selalu pujuk "kak, buka blog kak, akk ni executive mommy tau.. lifestyle akk menarik utk disharekn! "Dah lah kaya, sentiasa low profile, dan semua orang my boss boleh ngam. Tips2 rumahtangga selalu saya minta dengan my boss haha


3)naa zaidan : facebook nurhasnadira hashim
-suami photographer, dia pula arkitek. Saya sangat suka follow setiap cerita dia dengan anak2 di instagram (naa zaidan), dari arkitek dia sanggup jd surirumah untuk jaga 3 anak dia yg sangat bijak dan comel! Iaitu ziyad zea dan ayra. Mommy naa selalu update tentang apa yg dia ajr anak2 dia. Renovate rumah berdasarkn idea dia sendiri almaklumlah arkitek. Apa yg dia masak. Disebabkan dia arkitek dan suami photogrpher, gambar2 dia mmg terbaik!


Hidup saya complete dengan 3 entry diatas untuk dijadikan contoh. Mereka taat pada Allah. Taat pada suami dan bertanggungjawab dalam segala amanah lebih2 lagi amanah dalam mendidik anak-anak.


Serius! Saya suka!


Sebagai wanita, saya sendiri tahu, seharian pun penat, apatah lagi nak mengemas rumah, menjaga makan minum keluarga, tapi mereka tak pernah "mengeluh".. dan mereka antara wanita-wanita berjaya dan kaya.


*respect*

Ok, nk mesej suami tanya malamni dia nak makan apa. Malamni nak baju seksi warna apa hahahahhahahaha *pang*


Lady faizal,
FatinFashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...