FOLLOWER

Monday, April 20, 2015

SURAT UNTUK BAKAL SUAMI

‎Terima kasih kerana teguh
untuk saya yang terlalu rapuh.

Terima kasih kerana tidak pernah berhenti bikin hati saya layu untuk kamu.
terima kasih kerana membikin saya hari2 jatuh cinta pada kamu.‎

awak adalah kekasih yang paling sempurna.
jangan berhenti buat saya ketawa.
jangan berhenti berpegangan berdua.
jangan berhenti cinta saya.


saya tak punya suara seindah sitinurhaliza,
saya tak ada wajah semanis emma,‎
saya tak mampu berwang berjuta.
saya tak mungkin semua itu walau satu pun.

tapi saya ada hati.
walau sudah sompek berjahit,
apa yang tertinggal,
saya kasikan seluruhnya, setiap manis dan pahit.

setiap hari,
saya bersyukur pada tuhan,
kerana saya dikasihankan untuk dibagi pada kamu.


Cinta hati kamu,‎
sampai tua.





*saya ambil kertas tulis setiap kata,
Saya selit dikeretanya*
:)



Lady faizal,
FatinFashiekin






No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...