FOLLOWER

Saturday, April 18, 2015

ONE STEP CLOSER


Pengeposan belum dilakukan,
Isnin nanti lah ye. Hehe.
Lembab gila saya ni bab-bab melibatkan "pos",
Nampak je signboard "pejabat pos" rasa leceh gile je.. terdengar-dengar radio suria fm.. terbayang-bayang kerusi-kerusi merah yang dipenuhi penghuni. dan terbayang tong merah didepan pejabat pos yang kian tua dan karat, disebelahnya si gagah tong kuning yang jauh bersinar. Kadang2 even pos setem, sengaja saya masukkan dalam tong kuning, sebab lebih mengancam. Hahaha. 


‎90% custmer yang paling saya rapat,
Telah saya edar-edar kan by hand.
Incik lalan pun dah 90% settle pengagihan di company dia. Esok dia nak ke UPM nak edarkan kad pada fakulti. 


Bila pandang kad jemputan sendiri,
Eh rase malu pula, terus terfikir "nak kahwin dah saya ni".. "dah ada suami dah lepasni".. then bila fikirkan tanggungjawab rasa takut pula, tapi nasib baik lah incik lalan bukan jenis cerewet, even kami berbeza perangai, dia kutub utara, saya kutub selatan, tapi bila bergabung, masing-masing saling support each other. Contoh, dia jenis suka buat kek, saya suka buat air. Nampak tak? Ngelat nya saya. Hahahah‎


Doakan terbaik untuk kami ye,
Dah lama kami bersama, saya tunggu dia untuk buat impian dia tercapai, dan sekarang, tiba masa untuk meraikan. Rasa sangat berbaloi dengan segala-galanya.


:)


Lady faizal,
Fatinfashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...