FOLLOWER

Monday, March 16, 2015

LAUK TANPA NASI


Saya still tak makan nasi sehingga sekarang, 
Saya berpantang nasi.


So bila hadiri majlis kahwin,
Saya memang hanya makan lauk. 
Diet atkins membenarkn kita utk memakan :
-telur
-daging
-ayam
-ikan

Seberapa banyak yang a‎nda mahu,
Asalkn thu kira carb.
So masa kat mjlis kahwin,
Saya cuma makan lauk.
Dan bila cuma makan lauk,
Saya sangat menjadi tumpuan.‎

Semua tanya 
1) "La makan nasi je"
2) "tak makan nasi, tapi lauk banyak"‎
3) "dah kurus dah, jangan kurus sangat" 
4) "minum air kosong? Eh! Nnti gemuk air"
5) "bakal pengantin baru katekan, terus jaga makan"‎

LOL

Sesungguhnya saya han‎ya mampu senyum lebar2 sampai pipi saya rasa tegang sambil suap sebiji telur kedalam mulut. Haha


Lady faizal,
Fatinfashiekin


‎‎

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...