FOLLOWER

Wednesday, March 18, 2015

BAJU BERTANDANG

Mencari baju bertandang,
Puas pusing2,
Bila dah jumpa, legaaa! 
Baju off white payah nak mencari hoi.


Haih makin dekat tarikh makin pening,
3 majlis nak handle.
1) rumah saya
2) rumah incik lalan
3) rumah kami


Rumah saya punya majlis ofcz lah saya sibuk. rumah incik lalan Allhamdulillah, mak incik lalan sangat membantu, kat sana pun buat katering. Senang. Kat rumah kami nanti pun buat katering, cuma gewammm kat incik lalan *guna pktaan gewam* 


Gewam kenapa? 
Incik lalan dengan saya kan beza. Dia jenis relax, saya pula jenis lorat. Ye, saya umpama nenek tua yg akan kept asking selagi perkara saya suruh buat tapi tak buat. Contoh simple, call catering. Kena bebel smpai saya merajuk baru lah dia gerak. LOL.


Ye, apa ingat saya tak pernah merajuk-merajuk? Yela, saya kan gedik. Dh lah gedik, part mbebel mmg hebat, yela, tgk mulut lah kan. Haha. Cme nasib saya baik sbb incik lalan jenis relax je. Dia sentiasa mendamaikan.


Lady faizal,
FatinFashiekin‎


No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...