FOLLOWER

Monday, March 9, 2015

HAVE A SAFE FLIGHT



Have a safe flight darling,
Come back soon,
Gonna miss youuuuu! 
Jaga diri, awak tu darah manis.
*crying*


Saya ni bukan nak pikir bukan2,
Tapi since macam2 situasi jadi pada plane,
Saya pun trauma.
So kalini memang berkali-kali saya ucap pd dia
"Remember! I love you!!"
"Remember! I alwaysss love you!!"
"I love you sooo muchhh"‎


Bila dia dh nk naik flight,
Saya ulang lagii
"Ingat tau, selalu ingat, I love you so muchh",
Dia gelak (-_-") lepastu suruh saya jaga diri.


Semoga dipermudahkn urusan,
Semoga dia sentiasa dalam lindungan dan rahmah yang Maha Esa.

"Tuhan, jagakan dia untukku"

Lady faizal,
Fatinfashiekin




No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...