FOLLOWER

Tuesday, February 10, 2015

PEREMPUAN DAN KERETA


Allhamdulillah,
Khamis ni tak perlu ke rengit.
Syukur ke hadrat ilahi.

Yela,
Training 2 jam.
Perjalanan pergi balik 3jam.
Belum campur "sesat"
Mesti haru.

Lepasni training berdasarkan skype,
Zaman kan dah maju ;p

‎Dan harini benda lengai terjadi pada saya,
Haih, beteri kereta kong! 
Saya lupa nak off lampu kereta selama 8 jam,
Dan ni buka pertama kali.

See, nampak tak perangai saya bab membabitkan kereta ni? Nasib baik lah saya duduk 1 kawsan dengn mama abah, kalau merantau jauh ke selangor ke, siapa nak tolong? Menangis tepi jalan lah. Sambil menangis tu tunggu abah datang dari pagoh ke selangor. Hahaha

________________________________________


Bila betri kereta kong terus kol abah--

Me : abah akk lupe off lampu kereta, betri kereta konggg. Kereta akak tak hidup.

Abah : ala abah kat muar niii. Kol zaki bengkel, suruh dia datang farmasi

Me : ‎akak tak tahu laaa. Akak takutttt. Akak maluuuu. Macammane niiiiiiiiiiiii.............

Abah : tunggu abah, abah kat muar lagi.

_______________________________________

Lepastu dengan riang ria, saya masuk farmasi semula, x kisah lah abah mama datang lambat pun sebab saya mmg shift petang. So masuk farmasi, santai2 tetiba terfikir nak kol mama, tanya anggaran masa boleh sampai pagoh--


Me : mama sampai pagoh pukul berapa? 

Mama : abah dah gerak, kejap lagi sampai lah

Me : gerak??? Kata kat muar???

Mama : abah saje temberang keling, sebab malas melayan..

Me : (-__________-") *tipuu rupenyeeeee*‎ hahha



Ye, ni bukan kes pertama saya.
Agaknya memang nak kena tampal note kat dashboard dn tulis 
"SILA OFF LAMPU! INGATTT!"


Lady faizal,
FatinFashiekin


No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...