FOLLOWER

NUFFNANG ADS

HAMPIR DICURI

Pada jam 2 pagi, mama dan abah dikejutkan dengan bunyi alarm kereta yang kuat seperti meminta pertolongan *drama gila ayat aku haha*


Masa mama abah tersedar, saya ofcz lah tak sedar, bilik saya dengan mama jauh. Saya didepan, bilik utama. Jauh dengan garaj. Bilik mama dgn abah bertentangan dengan garaj, tu yg mama abah terjaga. 


Pagi tu mama bagitahu ada cubaan mencuri kereta, panik juga saya. Alarm tak kan berbunyi andai tidak diganggu. Kereta saya bersifat, andai ada cubaan membuka pintu secara manuel, ia akan berbunyi. Andai on kereta saya tanpa menggunakan kunci yg betul pn akan berbunyi. Senang kata, salah sentuh pun berbunyi lah. Dn kalau awak masuk ke kereta saya tnpa kunci dn tertutup pintu kereta, maka, bersedialah utk terkunci dalam kereta. 


Allhamdulillah tak ada apa terjadi! 
ALLHAMDULILLAHHH--


Kat kawasan saya mmg kecoh kes pecah rumah sekarang, saya punya lah takut sampai kan Dslr dan laptop kehulu kehilir saya bawa. Dn buat lagi saya takut, tu harta incik lalan, saya ni meminjam je, kang hilang naya....


Lady faizal,
Fatinfashiekin





No comments: