FOLLOWER

Sunday, February 15, 2015

MENCARI BARANG KAHWIN


Siapa yang mengenali saya,
Akan tahu sifat saya.
Saya bukan kaki shopping,
Saya tak reti shopping,
Saya kedekut dan saya berkira.
Untung sapa kahwin dengan saya. Haha

Bila saya shopping,
Saya akan cari sesuatu yang menarik + bebaloi,
2 moto tu memang saya pegang erat.

Incik lalan memaksa saya menerima gopro sebagai hantaran, serius, saya tak hingin. Memang post sebelum ni saya ada gurau kasar minta gopro bila incik lalan demand nk jam oris. Tapi ia gurauan saya semata. Kalau betul incik lalan belikan, bagi saya, bazirrr gila. Dslr dia pun saya tak habis explore lagi.


Saya ganas, even nampak ladies,
Tapi saya jenis wanita ganas.
Saya sendiri tak tahu nafsu saya ke atas apa.


Nak kata hp? Calar sana sini.
Nak kata makeup? Hentam saya tepek.
Nak kata perfume? Berlambak tester kat farmasi.
Nak kata laptop? Slumber saya off plug dn x switch off laptop. So cemane?
Nak kata kereta? Dah macam kereta lelaki.


Mungkin,
Nafsu cuma pada incik lalan,
Nak pandang dia tiap hari,
Angau.
Hahahahha


Apapunnnnn,
Nak kataaaaa,
Allhamdulillah semalam berjalan lancar,
Happy sangat! 
:) 


Lepasni,
Turn kerahan tenaga dan idea! 


Lady faizal,
Fatinfashiekin




No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...