FOLLOWER

Sunday, February 15, 2015

GOPRO??


Incik lalan :
Nak belikan gopro, boleh ambil gambar kita ber2, rakam video kite.

Saya : 
Hello, dah ada lumix, dah ada 7D, dah ada iphone, dah cukup dh, buat apa gopro? Lain lah awk jenis suka bgmbr mcm saya. Nk pakai gopro? tripod pn malu2 guna. Membazir, nanti jadi macam lumix tu. Jenis saya suka bgmbr dn direct upload. Iphone dn 7D dah complete set utk saya. Dan lain lah awk gila bgambar juga mcm saya, so xde reason kukuh utk beli gopro.

Incik lalan :
Ala, habis 1 dulang lagi nak bagi awak apa?

Saya :
Haaaaaaaa, nak bagi saya kan? 

Incik lalan :
Yela, lagi 1 dulang ni, usul kita semua ditolak.

Saya :
Nak set _______ kat rumah kite nanti, gopro x penting untuk longterm. Ni penting, nanti org datang, syok sikitttt. Ni untuk longtermmm *sambil sengih dn kelip2 mata* 


Kan saya dah kata,
Saya jenis yang ‎mencari sesuatu yg bbaloi untuk dimiliki! ;p

Lady faizal,
Fatinfashiekin







No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...