FOLLOWER

Tuesday, February 17, 2015

GANTI

‎Haritu saya ada update ttg saya tak nak gopro tapi saya nak set ____ di rumah. Incik lalan setuju, cepat gila dia setuju. Harini terus dia bawa saya ke kedai yg mjual set _______ , baru usul terus dia bawa saya.


Dia tiba-tiba kata pula tadi  :
"Saya pun tak nak jam oris! "


Alamak, sebelum ni macam berzikir kot mulut dia nk sangat hantaran ada jam oris, lepastu asyik belek2 jamtgan yg saya tengah pakai lepastu ulang2 kata dia yang beli kan. Tiba-tiba tak nak pulaaa.


Bila incik lalan kata tak nak, iols fikir, selamat lah duittt.haha. Suke gila sayaa. Tapi tak ada makna nya, dia meniru cara saya juga. "Tak nak jam oris, tapi nak ________"

Apa barangnya,
Rahsia lah ye :)


Harini settle,
Incik lalan punya part settle.
Saya punya part settle.
Dan kami berdua,
Puas hati!!!!


Lady faizal,
Fatinfashiekin


No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...