FOLLOWER

NUFFNANG ADS

RUTIN WEEKEND


Like always lah,
Rutin tahun ke tahun,
Dari berkenalan sampai nak kahwin dah ni,
Weekend mesti saya bawa bekal jumpa incik lalan.


Ada yang tanya
"Berkelah ke?"
Saya anggukkan je.
Padahal. Nak kate berkelah.
Makan tepi jalan je kot.
Kalau cuaca baik, kami makn kt taman permainn,
Kalau cuaca tak baik, makan dalam kereta je.


Kalau saya bawa lauk pun,
Bukannya ikan siakap 3 rasa ke, ikan siakap masak stim ke, ketam masak blackpapper ke. 
Saya cuma bawa masakan kampung.
Last week saya bawa pucuk ubi + tempeh masak lemak. Untung den incik lalan bukan lidah western ke apa. Kalau tak, naya juga saya. Dia tak cerewet, cuma bab makanan, dia teliti. 


Next week? 
Gi kursus kahwin.
Cuti bawa bekal. Kita makan kedai.
Hehe

Memandangkan tempoh makin suntuk,
Sekarang saya sangat menjaga kulit.
Pergi kerja saya makesure makeup nipis,
Just sunblock foundation + compact powder + eyeliner. Nak dating baru lah iols bermekap bagai.
*kata nak cantik depan pasangan je kan* haha.


Tapi lain pula hal nya di pihak incik lalan,
Muka dia berjerwat. Haha.
Dia pun pelik "dah 30an punnn ada jrwt lagi"
So bila incik lalan duk belek muka dia kat cermin,
Saya mula susah hati dah. 
Sekarang, pantang saya leka tgk handphone ke, berangan ke, dia pegang jerawat dia, colet ke muka saya (-_-") kurang asam betul. Separuh menangis saya marah pun dia tetap buat. Geram btul (-_-")




Lady faizal,
Fatinfashiekin


No comments: