FOLLOWER

Tuesday, January 20, 2015

KAD KAHWIN?


Dah nak masuk febuari,
Design kad kahwin masih tak dapat.

Yang saya suka,
Incik lalan tak suka
*geram betul*


Fine, saya memang dh dapat apa yg sy nk,
Dah tanya kinah (my kawan) nk surh dia buatkn,
Tapi incik lalan bulat2 menolak.
Ade je alasan dia.
Katanya too simple lah,
Banyak bunga lah,
Kecil sgt tulisan lah...
Ade je tak kena.


Bila saya kata :
"Awk cri design yg awk nk, inform saya"

Dia balas sambil sengih :
"Busy lah. Awk cari lah then tunjuk saya"


Haih. 
Ikutkan hati nak je pilih design yg sy bkenan sblum ni, tapi dfikirkan semula, this is our wedding, sama2 dn kalau boleh, setiap apa yg dpilih hendaklah atas kesukaan bersama. 


Semoga saya bertemu design yg menarik (-_-)
Yang berjaya menawan hati incik lalan.
*kang guna yg photostat baru thu*
Hahahah


Lady faizal,
FatinFashiekin





No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...