FOLLOWER

NUFFNANG ADS

ULSER MULUT (BAWAH LIDAH)


‎Ulser mulut (-_-)
Asyik-Asyik ulser mulut.

Sebulan 3kali kena.
Kalau sebulan sekalipun,
Kena terus 3-4 ulser.
Huhhhh.


Kadang-kadang saya merungut juga pada mama,
Mama balas
"Cucu jmiran" yg bmksud,
Pkara ni tak pelik,
Sbb since tok dulu pn slu kena mcm saya kena ni.


Kalini ulser bawah lidah ok,
Ditambah pula mensebalkan hati,
Klinik gigi yg saya pergi sebelum ni,
Perkhidmatan dia tak memuaskan lah.
Layanan okey memang tiptop lah,
Keadaan klinik pun 5star,
TAPI banyak custmer complain,
Pada mulanya saya tak percaya,
Bila terkena batang hidung sdri,
Tampalan 2 gg graham saya tercabut semula,
Saya turut bersetuju dengan apa yg custmer2 saya complain.


Haih, kesian klinik tu skg,
Tk ramai orang,
Saya sendiri pun serba salah nk rujuk semula atau pergi je ke klinik lain.


Berbalik semula pada ulser saya ni,
Saya dah puas pikir,
Nak kata kurang minum air kosong,
Saya dengan air kosong dah jd sahabat skrang.
Nak kata kurang vitamin C,
Hari2 pandang vitamin C
*tapi pandang je lah* hahaha ;p


Tak pa,
Hikmah ulser ni,
Boleh diet, tk boleh mengunyah kn? 
Ok betul juga tu! :)
*statement sedapkn hati*



Lady faizal,
Fatinfashiekin





No comments: