FOLLOWER

Thursday, December 11, 2014

DRAMA ZAHIRAH TV3

 
*akan menggnakan kata gnti nama "aku" kerana sedang excited* hahaha.


Aku jatuh cinte dengan cerita ZAHIRA! 
Aku sukaaaaaa gila cerita ni! 
Bagi aku, ia sangat menghiburkan!


Sebab apa? 
Ofcz lah sebab adi putra sangat macho,
Dalam drama ni dia sangat hot,
Dan ofcz lah sbb aku kan suka lelaki2 matang macam watak yang adiputra lakonkan ni, aku kn sentiasa berkenan pada lelaki matang, macam KJ pun aku suka. Ok lari topik hehe. masa tgk drama ni, aku asyik jerit gedik "handsomenyaaaaaaa"..


Bila aku tgk cerita ni,
Incik lalan call pun aku kata busy,
dia pun pelik sbb aku x pernah ignore panggiln dia,
Then aku kata "tgh tgk drama" lpastu dia kata "alaaa, nk borak nak borakkk" very the sengaja nak bagi lengah2 supaya drama habis. 


Dengar je incik lalan punya trick nak lengah2kan masa, aku terus dapat idea nak bagi dia bosan, aku balas dn explain ‎"Tgh tgk drama besttt,ok saya cerita kan ye, seorang laki duda anak 2 yang hot, macam kita ni, macam kitaaa... heroin pun comel, macam saya, macam sayaaa hahaha"‎ lepastu apa lagi bila incik lalan dengar aku merepek, terus dia kata "ok-ok-ok-ok bye" HAHA tahu pun mengalah..



Uols patut tengk drama ni,
Dn paling aku suke drama ni ringan,
Tk banyak konflik, heroin jenis funny, hero nampak garang tapi sebenarnya penyayang.


Aku berjaya hasut kawan2 farmasi utk menontonnya, sekarang aku nak hasut korang.
Boleh lah kita menonton bersama even dikawasan berbeza ;p


Ingat RABU dan KHAMIS 
(10malam-11malam)



Lady faizal,
Fatinfashiekin




No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...