FOLLOWER

Monday, December 15, 2014

JOUHOR KE JOHOR

 
Harini saya masuk kerja tengahari,
Pagi tu terus ke bukit gambir.
Nak cari bunga telur yg x settle2 lagi.


Pergi kedai nya,
Belum buka pula,
Ke kedai lain,
Hodoh pulaaa.


Sementara tunggu kedai buka pkl 10pgi,
Saya breakfast dulu,
Rutin harian, incik lalan akan call sblm g keja,
Harini dia tahu saya kat bukit gambir,
Terus katanya "lagi 4km kite sampai. Bgkuskn breakfast, blh? "


Wah, sebelum ni kalau dtg farm area johor,
Kalau saya tanya "awak kat farm mana harini"
Dia akan jawab "kat jauhor" tk nak ngaku dtg farm johor. Loyar buruk kata jauhor. 


Ni nak breakfast,
Baru ngaku, 
Ttibe muncul seorg makhluk duduk sblh kite.
Eh-- 


Gambar mmg saya blurkan,
Since busy dgn sudut kanan,
Incik lalan dah tak terjaga dah.
‎Ni bru2 ni ada lg goodnewss sudut kanan,
Lagi busyyy laaaaa,
Saya tk blh nk tolong apa,
Tlg dengar dn bg idea boleh lah,
Part tenaga dan pemantauan mmg incik lalan,



Ha, jg‎n kata saya x tegur k,
Dh puas dah membebel,
Tapi xda lh teruk sgt saya bebel,
Sbb mmg nampak, dia xda masa.
Sabtu je dia free, tu pn saya dh booking sabtu utk diri saya. Haha


Rambut pun dia x sempt potong,
Kdg2 sy pesan pd dia
"B, jaga diri sket, nnti org kata sy ni tk thu jga tunang. Saya jugaaaa yg kena nnti b"


Dia bls "bia lh, ptt nya awk suka kita cmni,
Mksdnya kita setia. Xnk org len tpikat kat kita, nnti kalau kita smart2, handsome2, ada org ngurat baru tahuu, awak juga yg rugiii"


Ade je jwpn dia,
Dulu bukan main pendiam,
Sekarangggggggg, bukan main.
Hehe


Lady faizal,
Fatinfashiekin


No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...