FOLLOWER

NUFFNANG ADS

BERJUMPA BAKAL MERTUA?

 
‎Minggu depan ni gi rumah bakal mertua,
Gila nervouse aku hoi! 
Agaknya apa lahhh bakal terjadi..

Kalau incik lalan dtg rumah saya,
Dia dah biase, 
Lagisatu, my parent muda lagi,
So mudah antara incik lalan dn my parent nk ngam. 
Saya sendiri pun selalu mmbahan incik lalan,
Kkdg saya kena kan, sy terus trg je
"Bah, lan kan sebenarnya nervouse nak jumpa abah mama. Dia kata dia takut. Dlm telefon dia asyk cakap takut-takut-takut.Hahaha"


Dan perkenalan saya dn incik lalan,
Second time kami berjumpa,
Saya dh kenalkn incik lalan dgn my parent.
Masa tu ingt lagi,
Lunch ssama.


My parent muda lagi,
Beza dgn parent incik lalan,
Yela, incik lalan pn dh 34 tahun dh.


Sekarang ni,
Incik lalan selalu takutkan saya,
Katanya "haaaa, mak tak macam mama ye..
Mak awak ni ustazahhh, jaga yeeeeeee,
Mama rock, mak tak yeeee"


Seram sejuk saya dbuatnya (-_-)
Saya ni jenis rock,
Kepoh pula tu mulut.

Macammna lah gayanya nk berubah mgu depan jadi gadis sopan santun,
Incik lalan kata
"Awak jgn lorat ye, bawa mosquito repellnt sekali, stokin utk tdr pn sama. awak tu nti nyamuk lah. Itu lah. Ini lah." -Kurang asam je, saya ni, xda lah mengada sampai geli pd nyamuk kot. Hello, saya kaki kubang okeh masa sekolah rendah dulu! 


Sebelum ni pernh jmp parent incik lalan,
Cme klini tidur sana kn.
Seram betul lah.


Wahai fatin fashiekin,
Semoga berjaya! Haha


Lady faizal,
Fatinfashiekin



No comments: