FOLLOWER

Wednesday, November 5, 2014

SALINA BRIDAL


Assalamualaikum,
 
saya telah meletakkan keputusan yang muktamad untuk memilih SALINA BRIDAL sebagai bridal pilihan saya. kak salina sangat cantik orang nya okey
, kulit pun mulus gebus,
so rasa confident untuk dia makeup kan saya




*yg pegang kamera*
cantik kan ?
saya sangat adore pada kulit dia,
licin, tak da cela.
 
 
macammana saya booking SALINA BRIDAL ?
 
1) Like page : PAGE SALINA BRIDAL
2) Add owner Salina Bridal : OWNER SALINA BRIDAL
3) Survey blog Salina Bridal : BLOG SALINA BRIDAL
 
setelah berpuas hati,
saya ambil no hp kak salina, whatsapp dia,
dia tak sombong tau. whtsapp kita akan dibalas,
tanyalah apa jua soalan ;)
 
019-700 7028
 
lepas berborak dan plan nak booking,
kak salina datang rumah saya, tgk keadaan rumah utk letak pelmin,
dia bagi cadangan terbaik
dan malamnya, saya ke butik dia di
 
No. 7, Jalan Raja 10, Taman Desa Temiang,
84000 Muar, Malaysia
 



 
actually saya baru booking bridal sahaja,
pemilihan baju / pelamin / meja makan beradab/
bilik tidur, saya masih tk buat keputusan,
sbb masa tu incik lalan outstation,
so lepasni boleh lah ajak incik lalan,
sama2 mmmilih :)
 
apa2 lepasni saya share lagi ye.
ok. bye
 
 
 

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...