FOLLOWER

Thursday, November 13, 2014

NOVEMBER AND DECEMBER 2014

Oh my god,
Seriously sangat2 busy for this november dn dcmber,

Preparation for my third home,
Nak settle kan itu ini lah,
Semua nak kejar masa,
Ini tak siap, tu tak siap.
Lepastu yg saya free just "saturday"
So setiap kali tiba sabtu,
Saya sangat-sangat sibuk !

Dengan tetiba musim hujan,
Our investment perlukan lebih pemerhatian,
Nasib baik lah incik lalan blh ambil cuti 3 hari,
Dapat lah dia fokus.

Lepastu nak belari-lari anak ke nilai pula,
Beli barang2 yg urgent untuk dbeli dn dsurvey.

Dan dipenuhi dengan undangan perkahwinan,
My cousin akan kwin end of this month
Dn belah laki early of decembr,
So ofcz lh saya kena tunjuk muka kan,
Sepupu kot, anak maklong,
Gila tak pergi. Hehe.

Dan,
Saya akan ke rumah my future mother in law,
Aceccece ; p
Adik incik lalan akan bkhwin,
Saya akan tidur di kedah,
Yahoooo ! Sawah padiii !!!
Boring dah dengan kelapa sawit kt johor ni,

Iols actually nervouse nk kesana,
Almaklumlah iols ni kecoh2 dn kepoh2,
Tak reti nk fake sopan santun,
Saya dh pesan kat incik lalan,
Dia kene kan saya kat sana,
Siap dia kalau balik johor,
Saya balas balik. Hahahhaha

Lady faizal,
Fatinfashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...