FOLLOWER

Sunday, November 2, 2014

MY BIRTHDAY

Sambutan my birthday tak habis lagi sebenarnya, last week saya dan incik lalan ada celebrte,
Tapi weall sgt sibuk, mencari langsir kan,
Kesana kesini. Settle pun dh 6petang,
So sempat tunaikan wishlist saya iaitu makan ketam sebanyak 10 ekor, saya seorang. Hehe.

Dan untuk itu,
Atas kesibukkan,
Saya dah pesan pada incik lalan,
Supaya tak payah susah2 nk celebrate my birthdy,
Saya kata "saya tak nak kek, saya tak nak hadiah, ketam tu dah ok sgt dah, jgn risau, saya tak kisah, kalau saya ungkit pun untuk mengusik je, tk da kena mengena dengan yg hdp atau meninggl dunia, haha"

Ta‎pi harini,
Masuk je kereta, nampak kereta incik lalan bselerak. Ttibe kat seat blkg ada kotak besar. Tapi malas lah saya nk tegur. sebab incik lalan punya kreta, silap2 buaya pun ada. Pastu incik lalan x senang duduk. Dia kata "bukak lah kotak kat belakang tu"..

Saya pun tercengang, 
"Hah bukak? Kotak mana? Mana ada bungkusan kotak"- yela kotak yg dia mksd kn surh buka tu pn sbenrnya kotak yg ditelangkupkan sja. So bila incik lalan cri kotak suruh dbuka, saya blur. Saya mbayangkan kotak hadiah breben ke. Hehe.

Pastu incik lalan kata
"Kenapa awk x bising krte sepah hrni? Biasanya awk bising. Saya dh selerakkn kereta, letak kotak lah supaya awk bebel dn bila awk kemas, awk nmpk hadiah saya"

Saya balas 
"Hehe. La, harini saya rindu awak. So masuk krte malas nk bebel lah, terus tuju kat awak, tgk awk dn sengih"

Masa incik lalan hulur je hp baru hadiah katanya, saya blur, saya adalah wanita yg tak pandai tjuk reaksi, saya akan blur. 

Then, kami pi cari batang langsir.
Batang langsir? Betul bunyi nye ke ea? Bia lah jnji uols faham. Hehe. Lpastu saya merengek lapar, incik lalan belanja red velvet / ayam turkey / beef steak for my birthday. Harap maklum gmbr mknn saya x da sbb masa tu busy update application kt hp *almaklumlh hp baru* saya asyik "nak instagram-nak fb-nak whatsapp" aku ni mane reti sabar orangnye kan. Haha.

Kesimpulannya,
Terima kasih !
Actually tak ada lah romantik sgt cara incik lalan, dengan gaya dia, everything smooth, but saya hargai. Effort dia nak buat kejutan dalam selumber.

Thank-u jantung hati :)

Lady faizal,
Fatinfashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...