FOLLOWER

Sunday, October 12, 2014

IREEN KESAYANGAN

Saya sangat sayangkan ireen,
Kalau dia balik sini,
Perkara pertama buat adalah gomol dia !

Saya akan dukung dia dn cium pipi dia juta2 kali !
Lepastu bborak dengan dia.
Lpastu capture bpuluh kping gmbar dia.

Dah lah comel,
Bijak, ramah, wangi !
Bila kiss dia mmesti akan bau strawbery.

Kalau saya ada anak perempuan,
Saya nk secomel ireen !
Nak wangi2kan dengan bauan strawbery,
Potong rambut dia ikut trend tbaru,
Dress kan dia dengan pakaian menarik.

Semua orang thu dlm byk2 ank buah,
Ireen akn dpt 99.9% pemerhatian saya.

Ssapa usik ireen, siap ea !
Saya akan protect dia !
Hehe

Rindu kt ireen !

Lady faizal,
Fatinfashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...