FOLLOWER

Monday, September 1, 2014

NUR WAHIDA BINTI SULAIMAN (F-S-I-L)

Assalamualaikum,
 
 
30 dan 31 ogos semalam, saya cuti,
 cuti yang sangat bermakna kerana
adik incik lalan stay dirumah saya 3 hari 2 malam.
happy gila ok. siapa tak happy,
adik kekasih pujaan hati akan datang ke rumah.
 
 
antara semua adik incik lalan,
yg saya paling rapat, selalu kept in touch,
selalu share problem dan apaaa sahaja. ada lah wahida :)
 
 
still remember,
masa baru couple dengan incik lalan dulu,
minta paswd incik lalan punya fb dan tgk ahli keluarga incik lalan pya gambar.
almaklumlah bab stalker iols memang suka. haha
 
 
planning last minute, mmula kami plan nk jumpa awal bulan,
tp mmandangkan ada cuti utk merdeka,
kami percepatkan
 
 
gambar diatas,
malam pertama kami tidur bersama.
ofcz lah kena bgambar,
saya kan jenis tiap perkara kena ada kenangan
 
then bangun je pagi,
ajak wahida dan my family breakfast.
pekena lontong Johor style dan roti canai paling sedap.
nyumm-nyumm-nyumm
 

 
7.45pagi-9.45pagi,
aktiviti kami adalah breakfast dan kepasar.
lepas balik dari pasar, saya ajk wahida round kg
naik my skuter !
ajak wahida jumpa tok yang pastu pi jmpa tok mok,
kenal2 dengan saudara mara saya.
sangat menyeronokkan !
 
lepas habis round kg dan jmpa tok,
balik je rumah 11.30pagi,
mama dah siap buat nasi ayam. huhu.
 
actually kami ada plan,
12.30 jumpa incik lalan
 
 

 
dannnn PICNIC !
yeay
 
 

 

setelah kenyang,
kami shopping2 di MP dataran pahlawan,
dan seperti yg dinanti-nanti,
bergambar diklebang !
sambil tudung ditiup-tiup anginnn.
 
 
 

 

 


7.15 saya dn wahida grak balik pagoh semula,
keesokkn hrinya,
kami kemelaka semula.
lunch dgn incik lalan dan kemudian,
wahida pun pulanggg.
 
 


dear wahida,
I love u so much,
sangat selesa disamping wahida,
hopefully this raya haji blh lh kita dating lagi.
kalau sunyi, start enjin dn datang rmh,
ekin adaaa :)
 
 
lady faizal,
fatinfashiekin
 
 

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...