FOLLOWER

Sunday, August 10, 2014

SELFIE WITH MONOPOD

Dapat surprise dari incik lalan,
Memandangkan saya sangat suka ber"selfie",
Dia beli kan monopod.
Sebelum bagi tu dia sengih2 dah,
Pastu ulang2 kata
"mesti awak suka, mesti awak suka, mesti awakkk sukaa"

Masa dia hulur, saya pelik.
Saya pelik sebab,
Untuk pengetahuan uols semua,
Incik lalan paling menyampah tiap kali saya berselfie,
Yelah, dalam 5 minit saya akan snap 50keping gambar
Muka diri sendiri. So incik lalan sgttt bosan. Haha.

Tu baru 5 minit, uols bayangkn kalau pjalannn melaka ke KL
Dan saya tak henti selfie. Berape ratus keping ?
Pastu saya siap pesan "jangan delete ea !"
Yela, ambil gmbr guna hp dia, gambar cantik,
Hp saya blur. Sbb tu x heran sgt.
Jumpa incik lalan baru selfie habis2san.

Dsebabkan saya tahu incik lalan anti saya bselfie,
Bila dia hadiah kn monopod sambil kata
"Hadiah untuk awak, awak kan suka bergambar,
Mesti awak suka"

Saya cuma balas :
"Ye ye !! Terime kasihhh !! Nak upload kat instagrammmmmm !! "

Yes, monopod tak da lh mahal mana,
Tapi yg mahal bagi saya, value dsebalik pemberian tu,
Kat mulut dia slu bising saya suka bgmbar,
Tapi dalam diam, dia berikn alatan bgambar,

Lepasni mudah iols bselfie.
Ok. Next week nk pi pantai klebang !
Selfie kat sana. Haha

Aha, gambar bakul tu,
Bekalan lunch for him.
Semalam kami picnic
-paku pakis masak lemak cili api
-ikan goreng
-sambal belacan dan petai
-bubur keladi
-popia nestum

Ladyfaizal,
Fatinfashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...