FOLLOWER

Sunday, August 17, 2014

PLANNING TAK MENJADI

Semalam sangat happy dan haru,
Even banyakk plan x menjadi
Tapi still happening.

Subuh2 dah gerak ke melaka,
Incik lalan bt appointment utk saya htr kreta pukul 8pagi,
Kelam kabut pas subuh drive kmelaka,

Pagi2 dah whatsapp dia suh pakai bj warna purple,
Nak sedondon gituhh hehe.

Ok, nk straight forward cerita,
Nk dijadikan cerita, kn incik lalan beli kn monopod,
So saya da seminggu ajak incik lalan pi klebang,
Yela, nk feeling2 ambil gambar menghadap pantai..
Nk ke port dickson jauh sgt.
Orang dh bg monopod, so hrgaiii lah

Thatsy juga lah saya beria suruh incik lalan pakai bj purple,
Nk selfie secara sedondon mhadap pantai kononnya.
Tapi semalam dia lalu satu jalan saya x pernah lalu

Saya : ni bukan jalan nk ke klebang kan ?
Dia : klebang tu bukan besttt, ape je ade kat klebang tuu,
Kite gi pengkalan balak, lagiii best.
Saya : yeke ? Tapi klebang lg best lh, boleh main layang2
Dia : tak best, tak cantik ambil gmbr, kite gi pengkalan balak k.

Pelik. Dari nk ke klebang tetiba dia kata nak ke pengkalan balak.
Jauh pulak tuu. Pelik-pelik.

Lepastu, setelah 30minit perjalanan,
Dia membelok ke afamosa (-_-")
Nak jumpa kawan katanya, ada benda nk discuss,
Sekejap je katanya,

Dari 4.30 sampai 6.30 petang,
Kawan incik lalan tak muncul2,
Dalam waktu tu dah 4 kali kami round afamosa,
Keluar masuk gate afamosa
Selfie pun berpuluh-puluh keping,
8 kali incik lalan asyik ulang alik kereta dan lobi hotel.
Kami sempat pekena dn lepak kt warung roti canai,
Kawan incik lalan still tak muncul tiba.

So kesimpulannya,
Segala plan terbatal dsebabkan menunggu kawan incik lalan,
Dah dekat magrib baru kami gerak balik,
Tu pun mber incik lalan tk pick up phne,
Last dia pick up pukul 5ptg kata tgh drive ontheway,
Tapi dah 6.45 still tk muncul lagi, so kami give up.

Balik tu, kami direct pi mydin,
Incik lalan kata " jom teman saya cari minyak masak dn sabun cuci pinggan"
Huhu. Jadikkk lah. Dapat juga dating2 mesre2 sambil menolak trolley.

Tapi bagi saya,
Even berjam jam tunggu kwan incik lalan,
Happy juga sbb dapat lepak free dan santai dengan dia,
Dan kesian juga kalau saya tak teman dia,
Rasanya kalau incik lalan sorang2 tunggu kt lobi hotel
Dari 4.30 petang sampai 6.30petang,
Mesti dia dah berubah jadi TUGU PETINGATAN kat situ.
Hahhahaha.

Next week ada lagi,
Dont worry :)

7.50 mlm kawan incik lalan msj
"Sorry, saya terlupa"

Hmm, pukul 5 kata ontheway,
Ttiba tlupa pula.

Lady faizal,
Fatinfashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...