FOLLOWER

Tuesday, April 22, 2014

FOKUS

1) fitt kan badan
2) cantikkan kulit
3) runcigkan kuku

3 perkara yg saya fokus dn serius,saya tk pernh seserious ini ye kawan2. Sampai sanggup clean tanpa nasi. Huhu.


Klu setakat workout simple sy mmg buat, but diet sblm ni sy mmg out. Tp klini sy mmg serius, rasa down bila pandang perut kat cermin (-_-)

So saya always bkata pada diri "sampai bila fatinfashiekin nk makann je ? Sampai bila nak menambah angka di mesin penimbang ? Get ur dumbell, shape ur body ! Build up ur stamina dan buat lemak menngis !"


Dari 38kg-40kg-42kg-45kg-52kg-55kg,
Dsebbkn ketinggian setakat 150, sy kena dpt kn berat badan 45-48kg sahaja. Klu saya tk jaga badan, sy jamin, lps khwin sy akan melarat ke 65kg. Trust me---


*klu uols jmpa saya dmana-mana kata iols ni flat and slim, semua tu disebabkn corset semata. Haha. Kancing pling sempit saya pilih, bila pakai corset akan bt diri rasa confident. 


Ok lah, bye.

Thanks to my family sbb faham im on diet.
Thank to my anje baby tersayang incik lalan kerana selalu bagi saya telur free ! Haha. 1 mingu je confirm 2 papan. Tq anje, gituh *bodek*

With love,
Fatinfashiekin





No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...