FOLLOWER

Tuesday, February 4, 2014

RINDULAH

Salam,

saya sekarang ni mengalami fasa macam putus cinte (-_-) saya sendiri tak sangka akan sesedih ni. rasa sunyi je.


kawan baik kot--
kawan yg boleh ngis sama2 masa saling sharing cerita. kawan yang boleh gelak gila2 serupa ponti tapi bila depan orang kami bertukar jadi pemalu dan sweet-sweet.


saya ni dengn semua orang saya mudah mesra. baru duduk 2 minit sma2 pun dah boleh kamcing. tp antra semua sahabat. beza dengan "kawan sejati"., ye bunyi mmg poyo giler, tapi kalau uols ada member yg sgt amanah, slu positif, slu bg kkuatan, slu happy dn kuat, uol tahu lh camna rsa nya sayg pd sahabat tu. sbb xda spa boleh ganti.


bukan senang nk cri org yg kita blh share benda snsitif. antara incik laln dgn kakain, org yg saya akan cri bila ada msalah adalh kkain. sbb dia tenang. dia xpernah menuding dan bg kata2 negatif. kalau org lain, dh lama jd batu api.


pagi td pukul 6pagi, saya separa terjaga umpama saya dah bgun tidur, saya kedapur, saya nampak kakain tgh mmasak, dan sya kata "knpa x kejut ekin !! knpa dtg x bg th !!!!" lpastu kkain jwab "nk buat kejutan" sambil dia senguh lebar.. lepastu terus saya terjaga..



rupanya mimpi--


tp saya tabahkn diri dn trime hkikt dh x boleh mengedik dgn kkain mcm dlu. byangkan adk dgn kakak kalau rapat gedik cmna ? mcmtu lh saya.


sampai tmpt kerja,
cerita pada kakhani, saya kata "ekin mimpi kakain !!" senyum lebar dn bsmgat saya mula bcerita tp x sampai 1minit, air mata dah kelua.


pelhan kakhani kata,
"ekin rindu kak ain ea"
terus deras air mata.

----------------------------------------------------

Tuhan, jagakan dia.
jangan biar sesiapa skitkan dia.
dia macam darah daging saya,
skit nya dia, sakit juga saya.

Tuhan, jangan biarkn dia tanggung kesusahan sendirian kerana saya tahu dia sanggup lebarkan senyuman dan pendamkan luka. ringankan bebannya. berikan kebaikan dn bantuan kepadanya.


Tuhan, saya tahu dia wanita yg baik, perahsia dan amanah. dan saya pasti tidak akan ada keluhan dibibirnya selepas ini mengenai hidupnya dtelinga saya krana taatnya dalam menjaga aib rumahtangga.

oleh itu Tuhan,
Sejahterakan dirinya dunia dan akhirat.



with love,
fatinfashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...