FOLLOWER

Wednesday, February 5, 2014

CHEESECAKE & RED VALVET

Baru minggu lepas dia bagi saya kek sebab saya teringin nak makan blueberry cheesecake.

Harini dapat kek lagi !!!!
2 kek. Red velvet dengan cheesecake.
Huhu. Memang wajar lah saya bam-bam-bam tembam.


Disuap dengan mcm-mcm kek,
Menggebu lah iols.


Kadang-kadang saya rasa dia tak sesuai jadi doktor. Sebab dia suka buat benda yang orang lain tak berapa gemar buat. Macam saya bukan tak gemar, tak menjadi. Huhu


Dia suka kedapur,
Tapi saya dah warning,
Bila kahwin nanti, tempat dia bukan kat dapur, pandai macammana dia di dapur, kena hormat dia. Dia bigg boss. Duk depan tv goyang kaki.



---padahal---
Dia tu banyak complain, mengalahkan mastercheff, Saya tahu, klau dia join ikut saya kedapur confirm gaduh. Dia gaya utara, saya gaya selatan. Punah. Hahaha


Ha guys,
Saya kembali kpd blackberry,
Iphone dah kmbali pada tuan empunya. Incik lalan pelawa juga suh guna hp dia, so dia guna blackbery.


Tapi, tak mau lah.
Iphone dia py notification x mcm bb. Dan bb punya email. Memang laju ! Senang guna bb tau ! Cuma, xda instagram (-_-) tak pa, nasib baik tab ada. Iphone hp kedekut, nk bluetooth dgn lain brand pun dia kedek. Ceh--


With love,
Fatinfashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...