FOLLOWER

Tuesday, February 25, 2014

MY BELOG

Banyak entry pending-ding-ding.
Nak share tentang birthday mama. Nak share tentang wedding cousin. Nak share tentang laporan harian. Banyak nak cerita. Tapi banyak kemalasan melanda ni..


Kenapa perlu nak buat entry-entry camtu ? Sebab saya ni pelupa. Blog kan diari saya. Sometimes lupa birthday adik kan. Saya akan google "fatinovela birthday daniel"-- then lupa apa berlaku tahun lepas, saya akan google "fatinovela july 2013"-- ha, camtu...


Syok ada blog ni,
Sebab kita boleh buat perbandingan last year dan this year. dan terasa. Cepat sungguh masa berlalu. Since 2010 saya ada blog ! Dah laamaaa ! Hehehe.


Saya dan blog tak boleh terpisah.
Dulu saya sekolah rendah, saya nak jadi penulis novel. Beli 1 buku dan tulis konon2 watak perwatakkan. Acecece.


Tak dapat tulis novel, membebel kat blog sendiri dan create "fatinovela" jadi lah kan. Bukan apa, kalau betul saya jadi penulis novel, haih, 24 buku saya buat. Balik2 hero ahmad faizal, heroin fatin fashiekin. Hahaah. Muntoh. Feeling2 drama korea FULL HOUSE gituh ;p


Ok. Gd night :)


With love,
FatinFashiekin



Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...