FOLLOWER

Wednesday, February 19, 2014

LORAT ADALAH AMBIL BERAT

Dah lama incik lalan tak memancing, ye, dia banyak hobi. Dia serba boleh. Before this masa awal2 berchenta dlu *chenta kau* hahah. Selalu lah dia memancing kat tengah2 laut sana.


Tetapi, dia dikurniakan kekasih macam saya ni yang serba negatif. Haha. Yela, kat tgh laut tu kkadang mana ada line hp, dia mmancing tengah malam. Dia syok memancing sampai ke pagi. Saya pun sama celik sampai pagi.


Macam2 benda negatif dalam kepala otak ok. Saya takut ombak bgelora. Saya takut dia ditimpa hujan deras. Saya takut ada orang apa2 kan dia. Seriously.


Dia kata saya lorat, saya kata saya ambil berat. Hehe. So setelah bertahun lama, harini dia ttiba tadi kol sambil tersengih-sengih yang panjang sambil menwarkan cheese cake leleh my fav.


Actually its ok dia nak memancing. Just take care. Dan saya pun dah menyediakan pesanan yang hebat :
1) Parking kereta ditempat terang
2) Jangan jauh sgt dari orang sekeliling
3) Cari tempat yang terang
4) Periksa sekeliling dari ular dn haiwan buas


Yang ke lima dan last,

5) Take care dan SELFIE

Pastu incik lalan kata
"Apa tu selfie ? Selfish ka ?"

Hahaha.
Kesian.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...