FOLLOWER

Tuesday, February 11, 2014

JDT VS KEDAH

JDT (3) VS (1) KEDAH
Actually tak tengk pn bola,
Cuma tahu je JDT menang.
Lepastu create gambar buat bikin panas pada incik lalan. Hahaha


*sesungguhnya, masak laaa aku kalau dia tahu aku upload gambar dia tengah buat muka camni.*



Ok. Actually menang kalah tidak memberi apa2 masalah pada saya. Kalau menang, Allhamdulillah. Kalau kalah pun saya masih sayangkan warga kedah. Aceceece. *nampak tak saya tengah mengayat ? Hehe


Cuma, kalau jdt kalah, dah confirm HP ni duk panas berdering-dering mendengar kritikan dari pengulas tak berbayar (incik lalan). Yela, jdt x lawan kedah pun dia havoc. Inikn pula lawan tempat dia.


Tapi, tak pa.
Kedah tetap jadi negeri no2 dalam hati. Aceccece. ;p


With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...