FOLLOWER

Sunday, December 22, 2013

#HAVOC #US

Harini, jumpe je, parking je kereta terus argue. Dia nak naik kereta saya. Saya pula nak naik kereta dia.

Dia bersandar kat kereta saya.
Saya duduk dalam kereta dia.
Kunci kereta dia pada dia.
Kunci kereta saya pada saya.

Dia kata : "dah hari-hari naik kereta saya, weekend nak naik kereta awak"

Saya kata : "dah hari-hari naik kereta sy,
Weekend nak naik kereta awak"


But then, ok lah,
Saya mengalah.
So dating naik kereta saya.

Lepastu sepanjang perjalanan dia mbebel kata saya ni "kedek" iaitu kedekut nak bagi bawa kereta baru.
HAHA

Then tgk THE HOBBIT.
Kalau tgk cerita the hobbit je sure lapar.
Betul. Sebelum ni the hobbit part1, saya ingat lagi, masuk tergesa, tk beli popcorn, tk beli air. Lapaar gila. Sepanjang movie tu argue juga. Dia suh saya pi beli. Saya pula suh dia pi beli. Sampai cerita habis, 2-2 lapar. Dah lah crite the hobbit hampir 3 jammm. Peh !

Harini, saya siap2 bekalan nugget / curry puff besar / mashed potato / popcorn / air coca cola / air mineral. Persiapan menonton movie direct 3 jam katekan.

20 minit sebelum movie kami dbenarkan masuk. Awalkan ? Macam biasa lah. Kena menonton iklan penaja2 mereka. Sepanjang 20 minit tu segala makanan saya dah habis (-_-) then berebut popcorn dengan incik lalan. Mengelat gila. Padahal incik lalan sebelum tu dah makan daging landak okey ! Saya je x makan. *sobs*


Lepas hbis movie, trs mcari hadiah untuk kak alai. Dan bila dah jumpa. Cpt2 ajak cari port makan sebab laparrr. Hehe.

Ketam besar ! Sedap !
Kalau birthdy saya, xplu hadiahkn emas ye. Ketam je cukup ! Sedap ! Hehe

With love,
FatinFashiekin



Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...