FOLLOWER

Thursday, October 31, 2013

TUKAR BENGKEL

Bengkel call dan kata masalah temperature bercampur masalah enjin yang kritikel.

Abah infom saya,
Saya infom incik lalan,
Sebab takut lah kena tipu !

Incik lalan sangat tak berpuas hati dengan jawapan mengenai "enjin" dan khuatir ditipu kerana saya pernah ditipu berkaitan pembaik pulihan kereta.

Then tiba2 incik lalan kata
"Hantar kereta ke Melaka"

Katanya dia nak tengok2,
Katanya sy py meter gelong,
Katanya tiada kaitan enjin.

Saya okeh je,
Memandangkan saya pun balik petang,
Dia pun melawat farm di kawasan saya,
6 petang dia datang farmasi,
Kebetulan abah pun ada.

So explain punya explain.
Saya bawa lah kereta,
Incik lalan follow belakang.

Cuma, yang hanginnya.
Sepanjang perjalanan,
Temperature kereta saya cun je (-_-)
Langsung tak bermasalah (-_-)

Bergurau lah kereta ni !!!!

Kemudian,
Lepas hantar kereta.
Makan-makan ketam !
Nyummy ! Hehehe


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...