FOLLOWER

Tuesday, September 24, 2013

AWKWARD

Paling saya awkward bila orang yang saya tak kenal, tegur pasal blog saya.
Secara automatik akan membuatkan saya tercengang tergamam tersentak terkejut termalu. Hewhew

Semalam,
Ada satu abang baya2 incik lalan datang farmasi dan cakap anak dia demam campak. Saya explain3, tibe-tibe abang tu kata : "tak ada tulis kat blog pun cara makan ubat ni"

Statement "tak ada tulis kat blog pun" secara automatiknya membuatkan saya hilang fokus pada ubat demam campak yang diminta dan secara automatiknya membuatkan muka saya merah padam.

Tapi macam biasa, saya kan cool. So saya relax. Inhale exhale dn buat muke blur dan kata "eh, saya tak ada blog !" Sambil potong statement. Huhu


Saya ni kalau menaip,
Saya tak bayangkan akan ada orang baca, tak ada pun tak apa.
Rupanya, ada orang baca ea ??

Dari kecik, saya sukaa tulis diari. Sebab saya suka kalau saya ada masalah ke saya akan baca semula apa yang berlaku pada tarikh yang sama.

Cuma since ada blog, dah kurang sebab semua benda tulis kat blog. Sesetengah cerita bertapis just tulis kat hp je.

Still musykil.
Ada yang baca ea ?
Musuh2 saya ? Ada yang baca tak ?
Peminat-peminat misteri ada yg baca tak ? Hahaha.

Yang saya tahu,
Kawan serumah incik lalan, tapi ah setakat kawan2 serumah incik lalan. Chill. Tak tulis kt blog pn confirm dieorang dah faham benar perangai saya dan lokasi saya.

Yang saya tak tahu,
Custmer farmasi,
Yang perempuan tak pelik. Normel. Yang lelaki. Memang saya hairan. Huhu.

Apapun,
Kepada yang baca,
Better tak payah tegur kata baca.
Sebab bila uols kata baca,
Akn membuatkan saya terfikir
"Apa ek aku tulis selama ni !!" Dan 24jam saya menghadap hasil penulisan saya dengan sesalan sambil berkata "POYONYA AYAT AKU--- MALUNYAAA!!!"


With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...