FOLLOWER

Tuesday, August 20, 2013

TANPA GADGET TERSAYANG

Since tab x ada.
Mula-mula saya fikir hidup saya akan dibelenggu dengan kehuru haraan.

Tak dapat stalker insta orang,
Tak dapat stalker blog orang,
Tak dapat stalker tweet orang,
Haha. Bukan lah kaki stalker,
Tapi saya ada lah juga "ikon" idaman saya.

Contoh :
Keek : stalker Dato' ct sbb comel
Insta : stalker FynnJamal sbb cool gle
Blog : stalker HanisZalikha sbb stylo
Fbook : stalker FashaSandha
Antara wajib buka lah.

But since just ada blackbery,
Actually okey jek.

Dan actually,
Lebih best online fb guna bb.
Jelas dan cekap.

Sihat tak pou dalam jagaan incik lalan ?
Adakah incik lalan menghabiskan nyawa saya pada candy crush. Hahaha.

Adik dah merengek-rengek nak bgi saya duit raya mereka minta dibelikan playstation. *masih dlm ptimbgan* hewhew

Salam syawal,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...