FOLLOWER

Sunday, August 18, 2013

7HARI TANPA POU

Perjalanan ke sungai buluh,
Dan Ke persiaran tropikana.

Segalanya berjalan lancar dan jaya.
Berpuas hati dengan segala nya.

Gambar pun dah stok cun gila lah dikumpulkan. Puas tebalkan muka ambil gambar je. Yelah, jadi blogger kena tebal muka. Semua benda nak kena ambil gambar. So kene redha je kalau ada mata2 sinis pelik memerhati dari jauh dan menganggap kita ni gila jakun lah sampai bunga teratai pun nak ambil gambar. Haha. Tak pa, hati saya memang kering.

So dlm pkl 7.45pm sampai melaka.
Incik lalan ada mmujuk minta pinjam tab. Katanya nak tengk saham. Guna phone susah katanya. Guna laptop leceh dibawa. Saya pula balas "no". Yelah, macammana dengan candy crush saya kan ? Macammana dengan pou saya kan ? Dia pun redha je lah saya kata "no"...

8.00pm saya gerak balik, lepas je dari tol. Saya raba2 handbag. Tab tak ada. Nak toleh ke belakang memang mengundang maut lah kan kat hway nak toleh2 seat belakang. Then x puas hati, kol incik lalan. Dan betul. Tab ada pada dia. Konon2nya "laa, kenapa tak ambil ? Kenapa tinggal ?? Laaa" so hipokrito. Hahahaha.

Katanya dia pun tak tahu apa-apa. Hmm, tak apalah, memandangkan saya baik hati, saya kata pada incik lalan "tak pa,saya bagi pinjam seminggu secara tak ikhlas"

Dan sekarang,
Segala gambar yang saya ambil tiada pada saya. Semua pada blackbery incik lalan dan pada tab. Hmm.

Baru teruja iols nak upload tau !
Gambar ber2 ni pun cuz saya upload kt facebook pagi tadi. So saya copy.
Sedih.

Salam syawal,
Fatinfashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...