FOLLOWER

Monday, August 12, 2013

BAJU PENGANTIN DIHARI RAYA

Harini pi kerja pakai baju raya,
Semua duk kata
"Kin, nak terus pergi bersanding ea"

Saya jawab :
"Klu ekin kahwin lagi Bling-Bling-Bling"
Hehe.

Lepastu harini actually since 1st raya,
Sore throat & Running Nose.
Kalau Sore Throat actually saya ni tak berapa nak kisah sebab sakit saya tak menyusahkan orang.

Tapi, selsema ni !
Terima kasih facemask kerana berjaya menyembunyikan hidung saya yang merah menyala. Gatal hidung ! Bersin-bersin non stop. Tisu bbakul tongsampah.

So bila pakai facemask,
Tahap confident nak consult custmer rasa melonjak tinggi. Dah lah harini 1st day farmasi bukak, kaki ni macam nak patah kot 24jam kat depan, mulut 24jam bercakap.

Dan saya rasa best,
Bila permenent cstmer masuk, yg pmpn saya dapat bjabat tangan dn yg sdkit brumur cium tgn dieorg smbil ucapkn slmt hari raya dan maaf zahir batin.

Yela, saya ni mesra alam. Takut ada tsalah cakap. So setiap cstmer masuk, saya minta maaf zahir batin. Macam ijab dan kabul lah.

Dan cuma,
Sebilangan yang ajak datang ke rumah tu. Minta maaf lah, bukan tak nak datang pak cik mak cik. Rumah tak tahuuu (-_-)
Haha.

Harini incik lalan balik melaka !! Hoorey ! Since dia balik kedah, saya kurang bagi gangguan. Sebab saya pun pesan pada dia "Tunjuk sikit muka pada sedara, jgn malas-malas nk bjalan dn bmesra dgn sdara,. Klu mk ayah gi braya, join skli. Bkn slu nk balik kedah."

Dan saya pun this year,
Allhamdulillah. Beres !! :)

Dan soalan zaman bzaman macam biase ler. Bila saya dn makcik2, salam ucap slmat hari raya tu, kiss pipi kiri dia bisik "bile makan nasi minyak".. Kiss pipi kanan pun sambung bisik "tak sabar dah ni" huhuhu.

Saya balas :
"Under construction."
(Dalam pembinaan)

Salam Syawal,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...