FOLLOWER

NUFFNANG ADS

WONDERLAND MELAKA

Cuma 10minit dari rumah incik lalan,
Tapi ni baru kali ke-2 datang sini.

Ikut kan jiwa dewasa
"Tak kuasa laa nk menempuh hanya untuk mandi manda ni ramai2" tapi adik dengan kakak asyik tanya "ibu, bila nak main ayaq?" Aku pula tuding pada incik lalan "tanya abah".. Haha.. So before dieorang balik kedah, tunaikan juga hasrat.

9.00pagi kaunter dibuka. 9.30 pagi kami sampai tapi dah tak ada parking ! Dan yang menunggu pun dah ramai. Uh, really the boringg lah. Tapi sabar punya sabar. Dapat masuk dan saya pun dapat lah booking tempat duduk.

So part saya jaga beg pakaian, jaga makanan. Bab jaga mandi2 saya serah pada incik lalan. Sebab cuaca terlalu panas.. Dan saya rasa selesa jaga makanan dan barang2. Bila penat nak air ke makanan ke, dieorg tuju pada saya.

Mandi manda dari 9.30pagi sampai 2 petang. Sampai mengantuk2 saya tunggu okeh ! ;)

With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: