FOLLOWER

Monday, June 3, 2013

how to lose belly fat in 1 week










dah buat dahhhhh,
setiap malam....
TAPI KENAPA STILL MENAIK ??????
KENAPAAA....

sekarang berat badan 53.7kg !
i need my 45kg back !

sangat susah !

luaran memang tak nampak chubby,
dalaman so spoil.
haritu pangku adik dengan kakak pun mereka tepuk2
peha saya (-_-)

bila makan, saya kata
"ibu suap bia gemuk macam ibu"
masing kata "tak nak !!"
HAHAHA

kawan2 rapat kata "manaada gmuk"
huh, tanya my dad dan my mom,
mereka geleng kepala,
perut saya ni macam pregnant 4 bulan,
cuma entah bila nak menetas2 pun saya tak tahu
HAHAHAHAH

abah lagi steady jawab
"kakak anak abah, bersiap sedia ikut keturunan abah"
sambil tersengih

TAK MAU ! TAK MAU !

incik lalan kata kalau dapat 50kg nk bagi hadiah,
sebab dia lagi bising badan saya makin naik,

orang kata 'hati senang"
memang senang. memang bahagia.

tapi susah hati pandang penimbang di farmasi tu..
100g ke 100g dia naik.
even 100g ! tak bolehhh
sila nyah dari perut, peha dan lengan saya wahai lemak..
please !!






No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...