FOLLOWER

Wednesday, June 5, 2013

AKU ADA PESANAN

Jumaat bermula 3petang,
Farmasi ditutup dan akan adanya "team building" di solaris, mont ciara.
(Johor - KL)


Mungkin akan ada aktiviti yang menjauhkan aku dari handphone.

Tadi pagi gigih aku memandu ke melaka,
Semata bagi dia puding tembikai susu dan semata nak pinjam sesuatu yang milik dia. Perjumpaan sekadar 20minit. Perjumpaan di tepi jalan. Haha.

Aku pujuk2 kata
"Masuk lambat tak boleh ke ? Breakfast jom"

Kemudian terus Dr Yoge kesayangannya call. Cehh. Apalagi, bab bekerja dia sememangnya komited.

Suruhlah pilih antara Dr Yoge dan Saya ?
Confirm dia pilih Dr Yoge. LOL

Tolong tengokkan kekasih saya.
Kalau jumpa ditepi jalan, jangan tegur ! saya jelouse. HAHAHA

With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...