FOLLOWER

Sunday, March 17, 2013

SUNDAY TODAY PART2

Lepas makan2 daging landak,
Kami ke secret recipe mencari pencuci mulut
Sambil tu duduk2 santai membincangkn masa hadapan
Cadangan demi cadangan,
So saya makan macam2 kemudian mengantukkkk...

Lepas mengantuk,
Kene beleter panjang....
Dia kata saya tk fokus dgn apa dia ckp,
Saya punya kepala pula dah terlentok je kat dinding
Secret rcpe, mata pula layuuu
Dah tmpar2 pp pn mulut still mnguap.
Haih sy kalau mgantuk mmg dasyat,

Bila 2 jam kt scret rcpe,
Trus kata pada dia
"Kkalai kata bulan3 sale tau shopping cmplex,
Jom tgkkk"

Bila masuk,
Yesss !!! Sana sini dpn blkg 70%
Syokkkkk, indah, syurga duniaa.

Kalau uall nk shopg raya bettr sekarang,
Saya dgn inck lalan pn serik nk shopg last mnite,
Masalah utama dn berulang,
Seluar tak ada saiz, huhhhhhhh.

Lepas settle pi tawaf shopgcmplex,
Makan asam pedas pula di MITC,
Mmg asyik makan3...
Mmg ptt aku gemuk haha

Lepas makan asam pedas,
Gi scret rcpe lg beli kek utk daniel,
Dan sampai rumah ,
Makan lagi nasi dan kek.

Huh,
Debab laaaaaa mcmni...

With love,
Fatinfashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...