FOLLOWER

NUFFNANG ADS

ADIK BARU

Adik baru saya,
Selama ni kat farmasi, saya lh paling bongsu. Sekarang ada yang lagi bongsu. Bila dipanggil "kak ekin"
Saya rasa macam. EH !
Saya ? Kakak ?

Saya pun kadang2 bahasa kan diri kakak, tapi kadang-kadang ekin.
Hentam, asalkn berbudi bahasa.
Dan tak ber "gua" atau "lu" hehe

Nama nya Fiza,
Bakal pharmacist,
Lemah lembut.
Putih dan suka K-POP.

Bila dengar dia suka K-POP saya tkejut.
Mungkin faktor umur kot.
Nampak bebenau lah saya ni dah tua kan ? K-POP pn tak tahu sangat.
Yang saya suka "BLOGGING"
Baca blog gosip dan seangkatan dengannya. Nampak sgt kepoh kn ? Hehe

Ok,
Sapa-sapa nk bkenalan dengan fiza,
Sila hantar resume pada saya.
Pastikan anda kaya. Haha

Ok, bye.

With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: