FOLLOWER

Tuesday, January 29, 2013

ADIK BARU

Adik baru saya,
Selama ni kat farmasi, saya lh paling bongsu. Sekarang ada yang lagi bongsu. Bila dipanggil "kak ekin"
Saya rasa macam. EH !
Saya ? Kakak ?

Saya pun kadang2 bahasa kan diri kakak, tapi kadang-kadang ekin.
Hentam, asalkn berbudi bahasa.
Dan tak ber "gua" atau "lu" hehe

Nama nya Fiza,
Bakal pharmacist,
Lemah lembut.
Putih dan suka K-POP.

Bila dengar dia suka K-POP saya tkejut.
Mungkin faktor umur kot.
Nampak bebenau lah saya ni dah tua kan ? K-POP pn tak tahu sangat.
Yang saya suka "BLOGGING"
Baca blog gosip dan seangkatan dengannya. Nampak sgt kepoh kn ? Hehe

Ok,
Sapa-sapa nk bkenalan dengan fiza,
Sila hantar resume pada saya.
Pastikan anda kaya. Haha

Ok, bye.

With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...