FOLLOWER

Saturday, December 1, 2012

SOALNYA HATI

Tadi tengk soalnya Hati,
Ala cerita ERRA FAZIRA dengan AFDHLIN SHAUKI tu,..

Bila tengk part kantoi pekerjaan AFDLIN SHAUKI sebenar dan kemudian ERRA FAZIRA bengang, rasa marah dan tertipu

teringat pula dulu,
Masa kenal, incik lalan kata dia kerja sebagai cleaner hotel yang bersih-bersihkan bilik hotel. Saya terima seadanya. Tak kisah langsung pun, as long halal dan rajin berkerja.

Even masa kenalkan pada family pun saya kata pada family kerja incik lalan cleaner hotel, tak pun kadang-kadang yang angkat kan beg pelanggan tu.
Dan family saya tak kisah juga, macam saya, terima dengan hati terbuka, masa tu dia still tak pakai persona,bukan HondaCity macam sekarang.

Suatu hari,
Then kantoi.
HP vibrate, ofis call.
Tergagap-gagap dia angkat,
Yelah, staff akan call dia kadang-kadang bertanya ubat apa patut dibagi,
Rupanya, Doctor.
Terjumpa kad dia.
Kelua kereta. Saya nangis.
HAHA

sekarang, saya tahu.
Dia bt macamtu bersebab,
:)


Bila ingat,
Rasa bangga. Dan kata pada dia
"Kalau ada perempuan lain mengurat menggoda awak, kerana harta awak, kerana pangkat awak, kerana kereta awak, kerana apa yang awak miliki. Kita nk awak ingat, kita terima awak bukan sebab tu semua, awak ingat lagi dan tahu kan ?"

Dan dia, senyum 2 minit.
Lepastu belagak lagi bercerita kebijaksanaan dia. Lol.

With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

Anonymous said...

Great web site you have got here.. It's difficult to find good quality writing like yours these days. I truly appreciate individuals like you! Take care!!
Also visit my website how to download movies

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...