FOLLOWER

NUFFNANG ADS

EH ! NYAMPAH

Benda paling eh menyampah kat dunia,
Bila saya tengah explain cara makan ubat pada pelanggan saya,
Baik punya hujah ! Cunn punya !
Memang sampai tahap makcik tu ternganga sebab taksub.

TIBA-TIBA,
Datang seorang pakcik :

"Hoi minah, tak payah beli-beli ubat ni. Kau rebusan paku pakis, air rebusan tu kau minum 3 hari 3 malam berturut.. Aku dah cuba dah ! Memang baikkkkkkkkkk.. Aku kalau batuk tak baik-baik memang tu paling mujarab !!"

Kemudian,
Makcik tu berlalu pergi.
Bersama pak cik tu.


Saya ?
Saya pula ternganga.
Bye.

*jangan jadi gila pula korang pun try rebusan paku pakis. Itu sekadar ayat ganti dialog. Huhu*


With love,
FatinFashiekin


With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: