FOLLOWER

Thursday, November 15, 2012

KERANA SMART TAG

Saya pun pelik.
Macammana boleh ada 2 smartag dalam kereta saya ???

So dijadikan cerita,
Tersebutlah kisah,
Pada hari ini,
Ada sebuah kereta comel telah memotong sebuah BMW dan kemudian melalui lorong smartag diikuti BMW itu. Dengan penuh confident si pemilik kereta comel itu mengacukan smartag nya. Dan tiba-tiba !!!!

ALARM BERBUNYI !!

Sepantas kilat menekan brek,
Nasib baik si pemilik kereta comel tidak melanggar palang tol tu. Fuh !!

Dan bila cek-cek baki.
Aik ! RM2.30 ????????
Setahu si pemilik kereta comel.
Sepatutnya baki dalam smartag tu
RM55.00 ???????????

Then baru lah perasan rupenye ada 2 smartag dalam kereta saya. LOL.
Sure kereta BMW belakang saya memaki hamun. Maaf lah ye ;p

So ape lagi,
Terpaksa reverse lah.
Then masuk balik.
SELESAI *tapi malu giler !*

_________________________________________

Persoalan :
Macammana ada 2 smartag dalam kereta saya ??

Jawapan :
Oh ! Incik lalan punya sebab saya bab topup touchNgo memang malas gile. So kalau dia punya ada banyak baki. Saya ambil. Bila dah kosong, saya pulang. HAHA

With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...