FOLLOWER

Wednesday, November 7, 2012

KAKAK GEMUK SAYA

Aih, rindu pula pada kesayangan saya noraini shariat (T_T) apapun ! 3 hari 2 malam bersama dia sangat-sangat lah menggembirakan saya dan keluarga saya.

Even perjalanan BatuPahat ke Pagoh mengambil masa 3 jam, sepatutnya 1 jam pun dah boleh sampai. Dia kata "hujan lah, tu yang lambat" tetapi percayalah ! Tak hujan pun dia memang drive lambat. Huhu. Kami kan kembar berlawanan, saya bawa kereta laju, dia bawa kereta perlahan.

Petang jumaat dia datang, dan malam tu sangat-sangat-sangat indah dan dirindui ! Saling bertukar cerita mengenai apa yang dilalui berjauhan. Tak akan ada orang lain mampu ganti kawan baik macam kak ain. Walau ada 100 batu api yang memburukkan dia dan mengatakan dia apa sahaja, saya dengan setegasnya mengatakan "saya kenal dia !"

Tak pernah walau sekalipun kak Ain memburukkan orang. 4 tahun saya mengenali dia. Tak pernah pun. Nasihat-nasihat dia sentiasa membina saya.

4 tahun saya bekerja di farmasi, 4 tahun juga lah saya kenal dia. Farmasi yang saling memperkenalkan kami. Masa kakalai izinkan kakAin tidur dirumah saya dan kami tak memerlukan rumah company. Saya happy sangat ! Dan sejak dari tu, kami seperti sekeluarga :)

Allah kurniakan kan saya KakAin sebagai peneman susah senang saya. Pendengar saya. Rakan sekerja saya. Sahabat saya. Kakak saya. Saya harap Allah kurniakan dia kebahagiaan di dunia dan Akhirat.

With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...